FeliciaBieber

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Felicia Bieber - 19 oktober 2011 21:21

Det var en gång en liten flicka som sa till sin mamma :

" mamma , vet du vad , vet du vad? "

 Mamman hade inte tid med flickan och bad henne att gå in på sitt rum och leka . Efter en stund kom flickan ut och sa än en gång ,

" mamma vet du vad , vet du vad ? "

... ... ... ... ... Mamman blev mycket irreterad och skrek till flickan att gå ut och leka med en boll i trädgården . Flickan gjorde som mamman sa , men så tappade hon bollen och den rullade ut på gatan . Flickan kollade sig inte för innan hon gick ut på vägen , hon såg inte bilen som körde allt för fort för att hinna stanna . Mamman hörde en smäll och sin flickas skrik . Hon sprang ut och fann sin flicka blodig på vägen . Flickan sa ännu en gång ,

" mamma , vet du vad , vet du vad ? " mamman svarade ,

 " ja vad är det lilla gumman ?"

" jag älskar dig , mamma" detta var den sista minuten flickan levde , kopiera detta om du älskar din mamma♥


- Flickan som älskar sin mamma ♥

Presentation

Nämen Shaa! Jag är en flicka på 12 vintrar som ÄLSKAR Justin Bieber♥ I min blogg FeliciaBieber kommer ni få reda på hur mitt liv är. Min blogg mitt liv, lägg er inte i om det står ngt konstigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards